środa, 11 kwietnia 2012

Ciasto z owocami np. truskawkami jabłkami itp.

Składniki


Bardzo łatwo  się je robi zajmuje naprawdę mało czasu 

Ilość składników podaję na okrągłą blachę

1,5 szk.mąki tortowej
0,75 szk. cukru
1 łyżka mąki ziemniaczanej
2 jajka
1,5 łyżeczka proszku do pieczenia
100 gram margaryny
2 łyżki maku ( ciasto wygląda ładniej z kropeczkami jednak nie jest to obowiązkowe)
1 łyżka odctu
4-5 jabłek
owoce według uznania ( JABŁKA, TRUSKAWKI,
ŚLIWKI :) itp nie za dużo żeby ciasto nie było za mokre i nie dostało zakalca

LUKIER:
3 łyżki mleka cukier puder




Przygotowanie

JABŁKA OBRAŁAM, STARŁAM  I PODDUSIŁAM Z CUKREM


Do wysokiego naczynia wkładamy margarynę i cukier miksujemy na puszystą masę, po czym dodajemy 2 jajka i jedną łyżkę odctu dalej miksujemy,

Mąke tortową i ziemniaczaną przesiewamy przez sito z proszkiem do pieczenia i dodajemy do naszej puszystej masy z margaryny i jajek, możemy dodac 2 łyżki maku i miksujemy dalej,


Blachę smarujemy tłuszczem i posypujemy bułka tartą
wlewamy część ciastana blachę rozprowadzany jabłka po czym przykrywamy drugą warstwą ciasta

PS Ja na górę dałam 5 truskawek żeby ładniej wyglądało

Piekarnik 180 stopni około 50 min

Po upieczeniu oblewamy lukrem zrobionym z mleka i cukru pudru
SMACZNEGO!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz