piątek, 6 kwietnia 2012

Sałatka z ogórkowych zupek chinek

Składniki

3 zupki chińskie ogórkowe amino
1/2 kapusty pekińskiej
puszka kukurydzy
puszka groszku konserwowego
1 duży ogórek wężowy
1 duży kurzy cycek
5-6 jajek ugotowanych na twardo
majonez
vegeta



Przygotowanie

Inspirację do zrobienia tej sałatki zaczerpnęłam od użytkowniczki WŻ karo826. Ponieważ trochę zmieniłam podstawowy przepis, conieco dodałam i trochę zmodyfikowałam sposób przygotowania to wstawiam ten przepis jako inny.
Przepis podstawowy: http://www.wielkiezarcie.com/recipe36851.html

Filet z kury pokroić w kosteczkę i usmażyć na patelni na niewielkiej ilości oleju, pod koniec smażenia posolić vegetą.
Zupki chinki pokruszyć do garnka, dodać przyprawy z zupek, zalać 1 szklanką wrzątku, przykryć pokrywką i odstawic do napęcznienia.
Kukurydzę i groszek osączyc z zalewy. Posiekać kapustę, ogórka i jajka pokroić w kostkę.
Do miski włożyć wszystkie składniki, dodać majonez i wymieszać.
W zasadzie sałatka jest już gotowa, można jeszcze dosolić ale dla mnie sałatka jest wystarczająco słona. Wstawić na conajmniej godzine do lodówki.

  SMACZNEGO!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz