niedziela, 20 listopada 2011

pieczarki po grecku-mojej teściowej-Przepyszne !!!

Składniki

40 dag pieczarek
1 b.duża marchew albo 2 mniejsze
1 cebula
kawałek selera
koncentrat pomidorowy
natka pietruszki
3-4 łyżki oleju
woda
sól, pieprz, tymianek


             



Przygotowanie

Pieczarki płuczemy, kroimy i obgotowujemy w lekko osolonej wodzie. Następnie kroimy cebulkę w drobną kostkę, lekko rumienimy i dodajemy odcedzone pieczarki. podsmażamy wszystko aby woda odparowała i lekko przyprawiamy solą i pieprzem.
 Marchew i seler ścieramy na tarce o grubych oczkach i podsażamy lekko na odrobinie oleju, podlewamy delkatnie wodą, przyprawiamy do smaku i dusimy do miękkości. Gdy marchew i seler będą już prawie miękkie dodajemy koncentrat pomidorowy ( na oko do smaku i koloru ) .
 Następnie wszystkie składniki mieszamy ze sobą jeszcze ciepłe i ewentualnie doprawiamy do smaku wedle upodobania.
  Najlepsza jest ta potrawa gdy składniki trochę sobą "przejdą".



                             SMACZNEGO

P.s. Przepis dostałam od mojej teściowej, która zna go od bardzo dawna. Ja także robiłam te Pieczarki kilka razy i są naprawdę pyszne.
 Robię je standardowo co roku na Wigilię Bożego Narodzenia.
        W razie pytań chętnie odpowiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz